Pytania i odpowiedzi


Kiedy wysyłane są przesyłki? Jaki jest koszt i czas dostawy?

Informacje o cenach i czasie dostawy przesyłek znajdują się na stronie Ceny i warunki transportu.

Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym?

Niestety nie. W chwili obecnej prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową.

Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

Jeśli zamówiony towar jest inny niż zamawiany, lub dotarł uszkodzony należy niezwłocznie powiadomić nas o tym telefonicznie pod numerem +48 793 782 666 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej piszac na adres biuro@e-ciazowe.pl

Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Tak. Istnieje możliwość zwrotu zakupionych produktów w terminie 14 dni od ich otrzymania.

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Pieniądze zostaną zwrócone najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru.

W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

Pieniądze zostaną zwrócone na konto bankowe z którego została dokonana wpłata.

Nie pamietam hasla do swojego konta

Aby zresetować hasło dostępu do swojego konta kliknij tutaj i postępuj zgodnie z dalszymi instrukcjami.

Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

Aby kupować w sklepie internetowym e-ciazowe.pl nie potrzebujesz zakładać u nas konta. Wystarczy, że skorzystasz z trybu szybkie zakupy. Posiadanie konta ma jednak wiele zalet, takich jak możliwość przeglądania historii zakupów czy dodanie adresów do wysyłki, co może być przydatne przy przyszłych zamówieniach.

Czy mogę dokonać zmiany danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

Tak. W każdej chwili istnieje możliwość modyfikacji danych adresowych. Wystarczy zalogować się, a następnie wybrać zakładkę moje adresy z panelu Moje Konto.

Czy zakupy w sklepie internetowym e-ciazowe.pl są bezpieczne?

Z całą pewnością tak! Więcej informacji o zabezpieczeniach stosowanych w sklepie internetowym e-ciazowe.pl uzyskasz na stronie Bezpieczne zakupy.

Gdzie mogę sprawdzić jaki rozmiar wybrać?

Na stronie każdego z produktów, który oferowany jest w róznych rozmiarach istnieje tabela rozmiarów.

Jak mogę otrzymać fakturę VAT za zamówione produkty?

Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT poinformuj nas o tym wysyłając wiadomość na adres biuro@e-ciazowe.pl podając numer zamówienia.

Gdzie znajduje sie regulamin

Regulamin sklepu internetowego e-ciazowe.pl można przeczytać tutaj.

Mam pytanie na które nie znalazłem / znalazłam odpowiedzi

Zadaj nam pytanie korzystając z formularza kontaktowego, wyslij e-mail na adres biuro@e-ciazowe.pl lub zadzwoń pod numer telefonu +48 793 782 666.